Grue Sparebank har en kulturdrevet organisasjon og våre verdier er svært viktige for oss. Det gjenspeiler jobben vi daglig gjør sammen med våre kunder og kollegaer.

  • Vi skal være det selvfølgelige valget på bank og forsikring
  • Kundetilfredshet – Vi investerer i kompetanse og trivsel for å skape kundeopplevelser i verdensklasse
  • Endringsvillig – Fremtidsrettet tankesett med fokus på utvikling av vår arbeidsplass
  • Personlig suksess – hos oss er det lov å være god
  • Medarbeiderne er bankens viktigste konkurransefortrinn
  • Kan du identifisere deg med våre verdier ovenfor?

Dine arbeidsoppgaver som vikar kundeservice

  • Proaktiv betjening av drop-in kunder både fysisk og gjennom digitale kanaler
  • Yte service, og hjelpe kunden til å forstå sine egne behov
  • Veilede kunden i bruk av digitale løsninger
  • Bruke kreativiteten til å skape gode kundeopplevelser 
  • Gjennomføre gode kundemøter
  • Jobbe i team og nå felles mål
  • Være en god ambassadør for banken i alle sammenhenger

Hvem er du?

  • Tar initiativ til å se helheten hos alle kunder
  • De som kjenner deg beskriver deg som utadvendt, selvstendig og positiv
  • Du kommuniserer godt med andre og du liker salg
  • Motiveres av kontinuerlig utvikling og læring
  • Du er proaktiv og har en «det får jeg til!» -mentalitet
  • Har en ryddig økonomi

Om arbeidsgiveren
Grue Sparebank har en sterk posisjon og er en viktig samarbeidspartner i lokalsamfunnet.
Vi er en veldrevet bank i god utvikling med historie fra 1863.
Banken har hovedkontor på Kirkenær og avdeling på Flisa og i Elverum. Banken er medeier i Eika Gruppen AS og er leverandør av egne finansielle produkter og et bredt spekter av produkter fra Eika.

Interessert?
Kortfattet søknadstekst, vitnemål og CV sendes jhs@gruesparebank.no
Søknadsfrist: 15 februar 2023.