Mange grunner til å velge melding
Det kan være mange grunner til å sende en melding til banken i stedet for å ringe kundesenteret eller sende en melding på Facebook eller andre kanaler. Kanskje har du ikke tid i bankens åpningstid eller ønsker ikke å snakke i telefonen. Uansett årsak, vår sikre meldingstjeneste i mobilbanken er en enkel og trygg måte å kommunisere med oss.

Meldingen din sendes til riktig person i banken
Når du sender en melding, vil den gå direkte til en kompetent rådgiver som vil gjøre alt for å hjelpe deg på beste måte. Selv om dette ikke er en rask chatte-løsning, vil du få et svar innen 1-2 virkedager. Dette gir deg tid til å tenke over spørsmålene dine og til å gi et mer grundig svar fra banken.

Tilpasset personlig oppfølging og rådgivning 
En annen fordel med vår meldingstjeneste i mobilbanken er at saken blir knyttet til deg som person. Dette betyr at du kan få personlig oppfølging og rådgivning som er tilpasset dine behov. Og siden dette er en sikker kanal, kan du være trygg på at ingen informasjon vil komme på avveie. Du vil også få et varsel i mobilbanken når det ligger et svar til deg, slik at du kan være oppdatert på dine saker og behov.

Oppdag en smartere måte å kommunisere med banken din på, bruk vår sikre meldingstjeneste i mobilbanken neste gang du har behov for et råd eller hjelp fra en av våre rådgivere som er klare til å hjelpe deg!

Du vil få et varsel i mobilbanken når det ligger et svar til deg, slik at du vet når banken har svart på meldingen din.